«6М020600 – Дінтану» мамандығы бойынша түсу емтихан сұрақтары



Дата15.11.2017
өлшемі39.26 Kb.
#45198
«6М020600 – Дінтану» мамандығы бойынша түсу емтихан сұрақтары



  1. Никео-Цареградтық сенімі және оның догматикалық маңызы.

  2. Христиан Теологиясындағы құтқару мен тағдыр қатынасы.

  3. Қазақстандағы Протестантизмнің тарихы мен мектептері.

  4. Дін ұғымының анықтамасы және мәні.

  5. Исламдағы фундаментализм туралы түсініктердің мәні.

  6. Дін психологиясындағы «уажд және фақд» хәлдері.

  7. «Батыс-Шығыс» дилеммасындағы дінтанулық қайшылықтар.

  8. Орыс православ шіркеуінің, исламның, иудаизмнің, католиктіктің, протестандықтың әлеуметтік концепциялары.

  9. Иасауидің мақам-хәл концепциясы.

  10. Құран аяттарының мәнін ашуға бағытталған мектептер мен метологиялық танымдық ағымдар.

  11. Зайырлылық ұстанымының исламдағы орны және секуляризм.

  12. К.Г. Юнг спихологиясы мен психотехникасына сыни көзқарас.

  13. Зороастризм:Доктринасы мен этикасы.

  14. Исламдағы дін мен мемлекеттің арақатынасы.

  15. Фараби еңбектеріндегі Дін танымы мен анықтамасы.

  16. Сүннет және хадистер: жалпы мазмұны.

  17. Буддизмде «анттасу» мен исламдағы «биат»: салыстырмалы талдау.

  18. Дін, мәдениет, өркениет қабаттарының мәні.

  19. Сопылықтағы – рабт и султан шарты.

  20. Иогова куәгерлерінің бүгінгі қоғамдағы қолданатын әдістеріне талдау.

  21. «Зиярат орны» дін социологиясының аспектісі ретінде.

  22. Сүнни мектептің басты ерекшеліктері, эпистемиологиялық негіздері.

  23. Христан –православия мистицизм өкілдері мен мұралары.

  24. М. Вебердің дін социологиясынің мәні.

  25. Дінде экзотерикалық және эзотерикалық қабаттар. Эзотерикалық ілімнің мысалдары.

  26. Қазақстан Республикасында дін аралық диалог: мәні, проблемалары, қазіргі замандағы жағдайы.

  27. Сопылықтағы «хәл ілімі» мен шариғаттағы «ғылымхал» байланысы мен айырмашылығы.

  28. Қазақстандағы Православие және католик діні: тіршілік ету тәсілдері.

  29. Діндерді сыныптаудың негіздері мен қабаттары.

  30. Діни таным мен діни тәжірибе арасындағы зерттеу аспектілерінің бөлінісі.

  31. Буддизмдегі нирвана мен каста негіздерінің философиялық астарлары.

  32. Дінді таным және мәдениет қатынасы.

  33. «Дәстүрлі емес діндер» тіркесінің мәні мен тегі.

  34. Христиандық және мәдениет қатынасы.

  35. Сопылықтағы Құлшылық феноменологиясы.

  36. Дін және тіл қатынасы.

  37. Мұсылман құқығы: Имам Ағзам еңбектеріндегі негіздер.

  38. М. Мюллердің концепциясы және бүгінгі дінтану мәселелрі.

  39. Діни сана мен адам мәселесі.

  40. Христиан дініндегі шіркеу мен саясат мәселесі.

  41. Р. Беллахтың дін типологиясының астары.

  42. ҚР-дағы мемлекеттік-конфессияналдық арақатынас тарихы.

  43. Ислам тарихында «махди» ілімдері мен көріністері.

  44. Араб-мұсылмандығы мен түрік мұсылмандығы: уақыт пен кеңістік шарттары ғана ма?

  45. Христиан дінінде «ересь» түсінігі, мысал беріңіз.

  46. Жаңа Өсиет: құрылымы және мазмұны, христиан догматындағы орны.

  47. Діннің құқықтық және әлеуметтік мәні.

  48. Дінтану мен теологиядағы Құдай бейнесі.

  49. Иахудиліктегі Маймонның ақыл мен сана теориялары.

  50. Қазақстандағы «сопылық синдромы» туралы талдау.

  51. Діни фанатизм мен төзімділік арасындағы диалектикалық таным.

  52. Көне Иран діндері: манихейлік.

  53. Исламда жыныс проблемасы.

  54. Жапон мәдениетінде синто ілімі.

  55. Исламдағы салафизм және оның саяси астарлары.

  56. Дінді оқытудың зайырлылық қағидаттары.

  57. Иасауидің «Мират ал Құлұб» еңбегіндегі рух мәселесі.

  58. Қазақтардағы жерлеу рәсімі құбылысының аймақтық ерекшеліктері.

  59. Дін және саясат: тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңдегі бейнесі.

  60. Токарев пен Тайлордың дін зерттеулеріндегі ұстанымы.

  61. Тәңірлік дін спецификасы және генезисі.

  62. Л. Толстойдың діни еркіндік тұжырымдамасы.

  63. «Діни таным» тұрғысынан Матуриди ақидасының мәні.

  64. Қазақстандағы христиан діні тарихы.

  65. Будда антропологиясындағы рухани кемелдену жүйесі.

  66. Исламдағы тағдыр мен қаза және ерік.

  67. Христиандық пен ислам: теологиялық салыстырулар.

  68. Діннің писхологиялық және моральдық аспектілері.

  69. Діни тәжірибе мен діни сананың функциялары мен рөлі.

  70. Буддизм дінінің негізгі бағыттары мен ерекшеліктері.

  71. Э. Фроммның концепциясы.

  72. Діни антропология: дінді оқытудың әдістері.

  73. Индуизм. Ведалар. Индуизмнің негізгі идеялары.

  74. Мына ұғымдардың мағынасын түсіндіріңіз: индульгенция, афороз, мунафиқ, захид, ихсан, катехезис, талақ.

  75. Дін феноменологиясы: инсайдерлер мен аутсайдерлер дебаты (пікірталасы).

  76. Қазақсандағы ислам дінінің таралуы: тарихы.

  77. Салафизм сенім, таным, сезім мойынсұну ұстанымдарының ғылыми сыны.

  78. Діндегі әйел туралы түсініктердің типологиясы.

  79. Ислам тарихындағы мутазили ұстанымдары.

  80. Фома Аквинскийдің –рационалдылық тұжырымдамасы.

  81. Магия және дін таным.

  82. Протестантизмнің реформациясы және пайда болуы.

  83. Абайдың «дар ал харб» түсінігі.

  84. Дін және мәдениет қатынастары теориялары: кеше, бүгін.

  85. Православие: негізгі ілімі мен культі.

  86. Дінге морфологиялық классификация жасау жолдары.

  87. Ислам философиясындағы мемлекет теориялары.

  88. Конфуций діні: адам, әлем және болмыс.

  89. Діни Рәсім теорияларының рационалдық түсіндірмелерінің мәні.

  90. Дін антропология және рухани сатылар қатынасы.



Достарыңызбен бөлісу:




©stom.tilimen.org 2022
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет